Top

Opinie nauczycieli


Opinie szkół, które wzięły udział w poprzednich edycjach projektu:

  • Szkoła Podstawowa nr 51: "Doskonałym pomysłem jest połączenie działań plastycznych z teatralnymi – zapewnia wszechstronny rozwój zmysłów dziecka."
     
  • Szkoła Podstawowa nr 84: "Prowadzący potrafili wzbudzić u uczniów zainteresowanie tematem."
     
  • Szkoła Podstawowa nr 1: "Jestem mile zaskoczona, że w tak krótkim czasie można zapoznać dzieci z tak szerokim i trudnym materiałem."
     
  • Szkoła Podstawowa z Zawoni: „Wszystkie formy zajęć okazały się inspirujące. Uważamy, że takie projekty artystyczne są niezwykle potrzebne i ważne. Dzieci ze środowisk wiejskich bardzo rzadko mają okazję uczestniczyć w takich formach poznania sztuki”.
     
  • Szkoła Podstawowa nr 22: „Dzieci miały możliwość doświadczyć tworzenia sztuki w wielu aspektach. Prace plastyczne wykonywały bez ograniczeń (miejsca, formy, materiału). Swoje emocje mogły wyrazić na scenie teatralnej. Dużą wartością jest możliwość zabrania wytworów do szkoły, gdzie mogą być wyeksponowane”.
     
  • Szkoła Podstawowa nr 98: „Podczas zajęć uczniowie chętnie podejmowali zabawy, w które później bawili się w szkole. O zajęciach opowiadali w domu, w świetlicy szkolnej i kolegom poza szkołą. Zajęcia były inspiracją dla uczniów w wymyślaniu scenek dramatycznych i tworzeniu prac plastycznych”.
     
  • Szkoła Podstawowa z Krzydliny Wielkiej: „Tego rodzaju projekty sprzyjają aktywności. Sprawiają, że dzieci otwierają się na sztukę, przestają się ograniczać konwenansami; zajęcia rozwijają wyobraźnię, sprzyjają zwalczaniu skrępowania”.
     
  • Gminne Centrum Kultury i Kultury Fizycznej w Domaniowie: „Formuła zajęć bardzo podobała się dzieciom. Dla dzieci z małej miejscowości spotkania były czymś nowym i ciekawym. Metody instruktorów były dopasowane do wieku dzieci, które znacznie poszerzyły swoją wiedzę o sztuce”.
     
  • Szkoła Podstawowa nr 30: „Dzieci poszerzyły słownictwo o nowe pojęcia ze sztuki współczesnej; rozwijały swoją kreatywność ruchową i plastyczną. Atmosfera w czasie zajęć była miła i sympatyczna, zachęcająca do twórczego działania. Szczególnie inspirujące były zajęcia w trzecim dniu cyklu, gdzie bardzo dużo się działo (chlapanie farbą i tym podobne „szaleństwa”).